Fatima vo svetle dneška, alebo – červený drak (marxizmus) opäť ožil

281

Katolíci to majú ťažké poskladať. Úplne nerozumieme, že existuje plán, ktorý je na Západe veľmi jasný, nahradiť tradičnú kresťanskú morálku.Že tento plán zasahuje aj do vnútra Cirkvi. A je dobre poskladaný, keď každý z dielikov robí svoju prácu.
Vo Fatime Panna Mária varovala pred nebezpečenstvom komunizmu. A potom sa marxizmus zakamufloval a dnes je vo svete hegemónny a prenáša rovnaký konflikt medzi proletariátom a buržoáziou na ostatné inštitúcie, ako je rodina.

A je to tá istá aktualizácia teológie oslobodenia v rámci Cirkvi, ktorej ťažká situácia je dnes ústredným bodom vatikánskej hierarchie.
Tu budeme hovoriť o tom, ako bola teológia oslobodenia aktualizovaná prijatím kritérií kultúrneho marxizmu. A urobili sme to, keď zomrel jeho zakladateľ, dominikán Gustavo Gutiérrez, ktorý už začal s touto renováciou skoro, čo dalo jeho hnutiu druhú jar.

Panna Mária z Fatimy v roku 1917 varovala, že Rusko rozšíri svoje omyly do celého sveta, ak pápež nezasvätí Rusko Nepoškvrnenému Srdcu Panny Márie a nebude podporovať pobožnosť prvých sobôt. Čo sa nestalo včas.
A potom, keď sovietsky model zlyhal, komunizmus postupne ovládol Západ, ale s inou tvárou, zakamuflovaný.
Bolo to prostredníctvom transformácie konceptu ekonomického triedneho boja marxizmu medzi proletármi a buržoázou na konflikt, ktorý je prítomný vo všetkých inštitúciách.
Že kultúrny marxizmus sa stal hlavným prúdom v akademickej obci.
A tak vznikla vládnuca elita Západu. Odrazilo sa to v politike priaznivej pre potraty, homosexuálne manželstvá, feminizmus, ekológiu, rasu.
A stalo sa to, keď sa ekonomický marxizmus hodil na smetisko dejín, ako úplné zlyhanie.
Po druhej svetovej vojne emigrovali kultúrni marxistickí filozofi Frankfurtskej školy, nazývanej aj Kritická teória, z Nemecka na americké univerzity.
A presvedčivo predali ilúziu: utopický raj na Zemi, postavený na prísľuboch sociálnej spravodlivosti a rovnosti pre všetkých.
Svet, ktorý znie veľmi podobne ako nebesia. A to je tiež rovnaká ambícia Satana: obnoviť nebo, ale bez Boha. Kritická teória začala ovládnuť myslenie americkej akademickej obce a potom celého Západu so svojou výzvou všetko vypočúvať.
Povstanie kvôli rebélii, proti zavedenému poriadku, ktorý sa udržiava už tisíce rokov.
A to bez toho, aby navrhol väčší prísľub do budúcnosti, po zničení.
Je to útok na západné hodnoty a inštitúcie.
Podporovali triedny boj v rámci „nového proletariátu“: ženy, sexuálne menšiny, rasa, príroda, základné inštitúcie spoločnosti, najmä Rodina.
A jej nástrojmi boli: rodová ideológia na boj proti sexuálnej diskriminácii; feminizmus proti mužskej dominancii; extrémny environmentalizmus na ochranu planéty Zem.
A medzi svojich nepriateľov zaradili kresťanstvo, rodinu, konvenčnú sexuálnu morálku a nacionalistický patriotizmus. Doslova nič nie je užitočné ani sväté.
A rodina bola prvým cieľom, rovnako ako rodiaca sa rodina Adama a Evy bola satanovým cieľom. A v rámci toho bola najväčším cieľom základná povaha sexuálneho vzťahu medzi mužmi a ženami. To sa musí oddeliť od piedestálu plodenia.
A to je dôvod, prečo ľavica tak tvrdo presadila problémy ako potraty a manželstvá osôb rovnakého pohlavia.
A to prišlo do Cirkvi prostredníctvom teológie oslobodenia. Čo je mix medzi katolicizmom a marxizmom. Hnutie, ktoré muselo čeliť aj pádu reálneho socializmu a marxizmu.
Musel sa znovu objaviť a urobil to s rovnakými kritériami kultúrneho marxizmu.
Teológia oslobodenia bola v Cirkvi vždy potláčaná, najmä v pontifikátoch Jána Pavla II. a Benedikta XVI., pretože sa dištancuje od pravdy, ktorú učí Cirkev.
Odmieta transcendenciu, manipuluje s Písmom, prekrúca obraz Boha, vykúpenia a hriechu.
A dáva prednosť praxi.
Ale kňaz Gustavo Gutiérrez, považovaný za otca teológie oslobodenia, napísal hneď na začiatku jej aktualizácie: povedal:
„Je dôležité mať na pamäti, že bojom proti chudobe, nespravodlivosti a vykorisťovaniu je stvorenie nového človeka.“
Turnaj je nový človek, úplne oslobodený od všetkých druhov útlaku, vrátane morálky a zákonov prírody. Veľmi odlišný človek od toho, ktorého stvorila milosť Božia.
Tak bola teológia oslobodenia znovu objavená s novými chudobnými.
V sedemdesiatych a osemdesiatych rokoch boli chudobnými pre teológiu oslobodenia proletári vykorisťovaní ekonomickým systémom, ktorý zahŕňal súkromné ​​vlastníctvo výrobných prostriedkov.
Ale teraz sú to aj iné kategórie ľudí, považovaní za utláčaných, ale iným spôsobom a z rôznych dôvodov. Noví chudobní sú homosexuáli, transsexuáli, ženy a dokonca aj príroda.
Tak bola znovu objavená teológia oslobodenia.
Nie je mŕtvy a vôbec nezostal obmedzený na Južnú Ameriku. A dokonca môžeme povedať, že dnes prekvitá, súdiac podľa toho, čo sa počúva a číta z vatikánskej hierarchie.
Vezmime si napríklad prípad homosexuality.
Zabúdajúc na to, že Cirkev vždy učila milovať hriešnika a odsudzovať hriech, homosexuálna, lesbická a queer teológia oslobodenia hovorí o sekulárnom útlaku voči homosexuálnemu svetu.
A takto legitimizuje vzburu nielen proti nespravodlivej ľudskej autorite, ale aj proti prirodzenému mravnému zákonu, ktorý chce Boh.
Je to samotný poriadok Stvorenia, ktorý sa považuje za utláčajúcu štruktúru.
Pod zámienkou rovnakej dôstojnosti mužov a žien v skutočnosti podporujú konflikt medzi pohlaviami, prekrúcajú pojem materstva a legitimizujú všetky hrôzy v mene sebaurčenia žien.
A na druhej strane je veľmi ťažké považovať členov mocných nátlakových skupín, akými sú gay lobby a feministická lobby, za utláčaných. A zahrnutá bola aj environmentalistika.
Bývalý kňaz Leonardo Boff sa v rámci teológie oslobodenia premenil na environmentalistu a povedal: „K plaču chudobných musíme pridať krik Zeme.
Čo znamená prijať mýtus o planéte Zem vnímanej ako živý organizmus, nazývaný Gaia.
Čo podvracia poriadok vesmíru, keďže dáva prednosť flóre a faune pred človekom, ktorý je ako jediný stvorený na Boží obraz a podobu.
A dnes v Cirkvi vatikánska hierarchia hovorí o ekologickej konverzii katolíkov.
To je všetko, chceli sme sa porozprávať o tom, ako teológia oslobodenia prežíva novú jar v Cirkvi a ako sa toho dožil jej zakladateľ, otec Gustavo Gutiérrez.
A rád by som sa vás spýtal, či poznáte nejakých katolíkov, ktorí sú alebo nie sú zástancami novej teológie oslobodenia.

POZRITE SI TIETO VIDEÁ

PREČÍTAJTE SI TIETO ČLÁNKY

Prečo toľko nesúhlasu jezuitov s tradičnou katolíckou morálkou https://forosdelavirgen.org/disidencia-de-los-jesuitas/

Ako sa komunizmus pokúsil rozvrátiť katolícke duchovenstvo v Latinskej Amerike https://forosdelavirgen.org/la-inteligencia-sovietica-creaba-movimientos-dentro-del-cristianismo-la-teologia-de-la-liberacion-2013-10-09 /

Prišiel Ježiš dať spravodlivosť chudobným alebo zachrániť hriešnikov? [na čo sa pýtal svojich nasledovníkov] https://forosdelavirgen.org/justicia-pobres-salvar-pecadores/

POZOR! Cirkev sa potápa v Latinskej Amerike [aké sú 3 príčiny?] https://forosdelavirgen.org/iglesia-se-hunde-latinoamerica/

Asombrosa Profecía de Fátima que se está Cumpliendo en el Mundo y la Iglesia Hoy